Anton Karl David

en alldaglig blogg om Anton och Gud.

Uppdatering

Kategori: Mongoliet

Snart så har jag svensk mark under mina fotsulor, det är bara ca 2 veckor kvar av min vistelse i Mongoliet. Om allting ordnar sig med exitvisat så borde det i allafall gå att lämna detta land. 
Den här veckan gick ifrån att vara stressig till inte så stressig, det var tydligen en extra naadam som gjorde så att några elktioner blev inställda. Jag ska mest jobba med alphakursen. (jag pratade på den i onsdags, det gick bra)
Och sen ska jag haika idag. Hinner tyvärr inte skriva mer 

KOMMENTARER:

  • David V säger:
    2010-07-28 | 06:55:06

    Trevligt med hajk, men bygg ingen sjunkande flotte den här gången. tips från en vän. Vad roligt att man snart får se dig igen, Anna har ju kommit tillbaka och det känndes nästan knepigt att se henne och att hon va precis som vanligt fast hon varit borta så länge. det kanske blir på samma vis att återse dig. Gud välsigne dig, hajken och din hemmresa.

  • Susanne säger:
    2010-07-28 | 10:35:40

    Oj, alpha! vad kul!

    och

    Oj, haik! kul!

    fast inte oj hemresa! bara YES.hemresa, ;) men det låter en aning otäckt det där med exitvisa...hoppas dom släpper dig fri!

    allt gott!

  • Lotta säger:
    2010-07-31 | 11:11:49
    Bloggadress: http://pointymustasch.blogspot.com

    Jag hoppas att de släpper dig hem. Landet kanske behöver dig så pass mycket att de vill ha kvar dig ett tag till (typ för evigt). Det ska bli kul att få se dig igen, det är typ en vecka tills vi ses igen. Det ska bli kul!

  • David Johnsson säger:
    2010-07-31 | 12:10:13

    Ja tänk att om bara en vecka får vi träffa dig igen,

    mamma och jag var på konsert med E-Team från Skorped igår det var skoj dom ser ut att ha så roligt när dom sjunger. Vi räknar dagarna tills du kommer och beder att allt ska gå bra med utresan.

    Utresan det låter som du varit på månen.....

  • mormor och morfar säger:
    2010-08-02 | 14:36:08

    Hej Anton. Vi var med till Norrmjöle på bibelskoleavslutning i går . Det var trevligt att se hur det var där .Mycket välkommen hem .

    Mormor o Morfar .

Kommentera inlägget här: