Anton Karl David

en alldaglig blogg om Anton och Gud.

Spring som en apa och kravla dig i mål

Kategori: Allmänt

Det här kanske inte verkar så roligt ifrån början, men det blir faktiskt ganska roligt just för att en kvinna springer som en apa, det tyckte iallfall jag och min kära äldre syster.
  



För att få någon form utav meningsfullhet i det här inlägget så citerar jag bibeln:

"Ni vet ju att alla löparna i en tävling springer men att bara en får priset. Löp då för att vinna det. Var och en som tävlar måste försaka allt - löparen gör det för en krans som vissnar, vi för en som aldrig vissnar. Jag har målet i sikte när jag löper, och jag slår inte i luften när jag boxas. Jag går hårt åt min kropp och tvingar den till lydnad, för jag vill inte predika för andra och själv komma till korta."

1 kor 9:24-27

Kommentera inlägget här: