Anton Karl David

en alldaglig blogg om Anton och Gud.

Snö, snö

Kategori: Allmänt



Jag var ute och cycklade idag i snön, det var trevligt.
Det jag uppskattar mest med snöovädret är att man kan kasta sig bort ifrån vägen ner i diket, utan att skada sig alltför mycket, på grund utav den stötdämpande effekten som just snö har.

Ärade bloggläsare, just det jag adresserar er alla. Båda två. Jag har en fråga, ska jag flyga ensam till Mongoliet inom en nära framtid, typ nästa helg (alltså helgen efter denna helg), eller åka med unge herr B ifrån Småland runt den 18:de?  
Det som talar för alt. 1 är att jag tycker att det är tråkigt att dra omkring hemma, och är otålig. Jag vill gärna komma iväg. Alt.2:s fördelar är att jag tycker det är tråkigt att flyga ensam och vill ha sällskap på mellanlandningen i Kina.  

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2010-01-29 | 10:04:42
    Bloggadress: http://pointymustasch.blogspot.com

    Jag röstar för alternativ 2 för säkerhetsskäl. Skulle det hända någonting, t.ex blir rånad, får någonting stulet, bagaget skulle hamna någon annanstans eller andra otäcka saker som kan hända på en resa, kan det vara skönt att du inte är ensam i världen i Kina, du har någon med dig dit.



    Jag förstår att du är otålig, men det vore kul om du kom till källarn en sista gång innan du drar iväg. Jag, 50% av bloggen som du säger, röstar för alternativ 2! Säkerhetsskäl och källarnskäl.

  • Henrik säger:
    2010-01-30 | 15:30:23
    Bloggadress: http://kotteman.blogspot.com/

    Vet inte om jag är en del av de 2prs som läser denna blogg eller om jag är den oräknade tredje personen, ivilket fall som helst röstar jag(50% eller 33% av bloggläsarna) på allternativ 2 med samma argument som lotta samt att jag kommer hem helgen inan den 18, så jag hinner träffa dig innan du far på din X månader långa resa.

  • Anton säger:
    2010-01-31 | 01:37:19
    Bloggadress: http://antonlarldavid.blogg.se/

    Tack för era tips, jag lutar också mot alt.2 nu.



    Henrik: Ja, jag måste fila lite på statistiken, men du är åtmistone 25%,

Kommentera inlägget här: